Compania de Apa Aries SA, in calitate de autoritate contractanta, va supune atentiei achizitia serviciilor de paza si protectie a sediilor Companiei de Apa Aries SA si a obiectivelor aflate in administrarea sa.
- Valoarea estimata a acordului-cadru: intre 2936196,00 si 4161564,00 lei
- Codul CPV: 79713000-5 – Servicii de paza (Rev.2)
- Sursa de finanţare: bugetul de venituri si cheltuieli al Companiei de Apa Aries SA
- Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor
- Locul prestarii:
– Sediul 1 – Companiei de Apa Aries SA, loc Turda, str Axente Sever, nr 2, jud Cluj,
– Sediul 2 – Comapnia de Apa Aries SA, loc Campia Turzii, str Andrei Muresanu, nr 22 , jud Cluj
– Sediul 3 – Uzina de Apa Calarasi, loc Calarasi gara, str Principala, FN, com Calarasi, jud Cluj
– Sediul 4 – Bazine de Apa Cetatea Romana 2, loc Turda, str Ion I Russu, FN, jud Cluj
– Sediul 5 – Uzina de Apa Cornesti, loc Cornesti, com Mihai Viteazu, hotar localitate, jud Cluj
– Sediul 6 – Statia de Tratare Bogata, loc Turda, str Bogata, nr 1
– Sediul 7 – Uzina de Apa Poiana, loc Turda, Poiana, FN, jud Cluj
– Sediul 8- Statia de Epurare Campia Turzii, loc Campia Turzii, str Tudor Vladimirescu, FN, jud Cluj.
- Procedura aleasa : procedura simplificata proprie conform normelor interne
- Data si ora limita pentru depunerea ofertei: Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante din loc. Turda, str Axente Sever, nr 2 pana la data de 19.02.2018, ora 10:00
- Data, ora si locul deschiderii ofertei va avea loc in data de 19.02.2018, ora 12:00 la sediul Companiei de Apa Aries Sa, str Axente Sever, nr 2 , loc Turda, jud Cluj.
- Criteriul de atribuire: “pretul cel mai scazut”
- Documentaţia de atribuire cuprinzand fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, formularele necesare elaborarii ofertei si propunerea de contract sunt anexate prezentului anunt.
- Autoritatea contractanta va raspunde oricarei solicitari de clarificare pe site-ul propriu la adresa: https://www.caaries.ro/, sectiunea “Informatii utile-Achizitii publice” intr-o perioada ce nu va depasi, de regula, 2 zile calendaristice de la primirea solicitarii, dar numai in cazul solicitarilor primite in timp util, respectiv cu cel putin 3 zile calendaristice inainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta nu are obligatia de a raspunde solicitarilor de clarificari care nu au fost transmise in timp util.
- Alte informatii referitoare la serviciile supuse ofertarii vor fi publicate pe site-ul propriu la adresa de internet de mai sus.
- Autoritatea contractanta nu raspunde pentru informatiile pe care operatorii economici le dobandesc din alte surse.
- Dupa finalizarea evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va transmite in cel mult 3 zile lucratoare, tuturor ofertantilor, o comunicare in scris referitoare la rezultatul procedurii.
Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la tel. nr. 0264311771/103, Serviciul achizitii publice, email: niculina.dragan@caaries.ro, office@caaries.ro.
Serviciul Achizitii Publice
Dragan Niculina
Documente Anexate