Compania de Apa Aries SA, in calitate de autoritate contractanta, va supune atentiei achizitia serviciilor de paza si protectie si/sau monitorizare a sediilor Companiei de Apa Aries SA si a obiectivelor aflate in administrarea sa.
1. Valoarea estimata a acordului-cadru: intre 2681112,00 si 3905840,00 lei
2. Codul CPV: 79713000-5 – Servicii de paza (Rev.2)
79711000-1 – Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.2)
3. Sursa de finanţare: bugetul de venituri si cheltuieli al Companiei de Apa Aries SA
4. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor
5. Locul prestarii:
Serviciile de paza vor fi prestate la urmatoarele obiective:
– Sediul 1 – Companiei de Apa Aries SA, loc Turda, str Axente Sever, nr 2, jud Cluj,
– Sediul 2 – Comapnia de Apa Aries SA, loc Campia Turzii, str Andrei Muresanu, nr 22 , jud Cluj
– Sediul 3 – Uzina de Apa Calarasi, loc Calarasi gara, str Principala, FN, com Calarasi, jud Cluj
– Sediul 4 – Bazine de Apa Cetatea Romana 2, loc Turda, str Ion I Russu, FN, jud Cluj
– Sediul 5 – Uzina de Apa Cornesti, loc Cornesti, com Mihai Viteazu, hotar localitate, jud Cluj
– Sediul 6 – Statia de Tratare Bogata, loc Turda, str Bogata, nr 1
– Sediul 7 – Uzina de Apa Poiana, loc Turda, Poiana, FN, jud Cluj
– Sediul 8- Statia de Epurare Campia Turzii, loc Campia Turzii, str Tudor Vladimirescu, FN, jud Cluj.
Serviciile de monitorizare vor fi prestate la urmatoarele obiective:
– Sediul 1 – Bazine de Apa Cetatea Romana 1, loc Turda, str Ion I Russu, FN, jud Cluj
– Sediul 2 – Bazin de apa Moldovenesti, loc Moldovenesti, jud Cluj, FN
– Sediul 3 – Statie de pompare Fragariste, loc Turda, str Fragariste
– Sediul 4 – CT15, loc Turda, str Dr. Ioan Ratiu, nr 5, loc Turda.
6. Procedura aleasa : procedura simplificata proprie conform normelor interne
7. Data si ora limita pentru depunerea ofertei: Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante din loc. Turda, str Axente Sever, nr 2 pana la data de 08.06.2018, ora 10:00
8. Data, ora si locul deschiderii ofertei va avea loc in data de 08.06.2018, ora 11:00 la sediul Companiei de Apa Aries Sa, str Axente Sever, nr 2 , loc Turda, jud Cluj.
9. Criteriul de atribuire: “pretul cel mai scazut”
10. Documentaţia de atribuire cuprinzand fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, formularele necesare elaborarii ofertei si propunerea de contract sunt anexate prezentului anunt.
11. Autoritatea contractanta va raspunde oricarei solicitari de clarificare pe site-ul propriu la adresa: https://www.caaries.ro/, sectiunea “Informatii utile-Achizitii publice” intr-o perioada ce nu va depasi, de regula, 2 zile calendaristice de la primirea solicitarii, dar numai in cazul solicitarilor primite in timp util, respectiv cu cel putin 3 zile calendaristice inainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta nu are obligatia de a raspunde solicitarilor de clarificari care nu au fost transmise in timp util.
12. Alte informatii referitoare la serviciile supuse ofertarii vor fi publicate pe site-ul propriu la adresa de internet de mai sus.
13. Autoritatea contractanta nu raspunde pentru informatiile pe care operatorii economici le dobandesc din alte surse.
14. Dupa finalizarea evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va transmite in cel mult 3 zile lucratoare, tuturor ofertantilor, o comunicare in scris referitoare la rezultatul procedurii.
Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la tel. nr. 0264311771/103, Serviciul achizitii publice, email: niculina.dragan@caaries.ro, office@caaries.ro.
Documente Atasate
Anunt de participare
Fisa de date
Model acord cadru
Model contract subsecvent
Modele formulare paza si monitorizare
Strategia de contractare paza si monitorizare
Caiet de sarcini servicii de paza si monitorizare
Decizia
Serviciul Achizitii Publice
Dragan Niculina