ANUNT – INVITATIE DE PARTICIPARE
La procedura de achizitie sectoriala pentru: Pachet produse personalizate.
Entitatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor, sa depuna oferta in scopul atribuirii achizitiei sectoriala pentru: Pachet produse personalizate.
Denumirea: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
1.Cod unic de inregistrare: RO20330054
2.Sediul: Turda str. Axente Sever, nr 2, jud. Cluj
3.Telefon/fax: 0264311771/0264311772
4.Pagina de internet: www.caaries.ro
5.Procedura de atribuire: achizitie directa
6.Sursa de finantare: finantare din venituri proprii
7. Locul de livrare: sediul CAA, Str Axente Sever, nr 2, loc Turda, jud Cluj.
8. Cod CPV: 22462000-6 Materiale publicitare (Rev.2)
9.Informatii si clarificari: Serviciul Achizitii Publice – Dragan Niculina e-mail: niculina.dragan@caaries.ro, Tel: 0264311771 interior 103, Mobil: 0736663115
10. Data limita pentru depunerea ofertei: 13.12.2018, ora 12.00
11. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA.
12. Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
13. Limba in care se redacteaza oferta: limba romana
14. Modalitati de plata: plata se va efectua in lei cu ordin de plata in 30 de ziole de la receptia produselor.
15. Oferta se posteaza in catalog electronic SEAP. Achizitia directa se va realiza prin catalogul electronic din SEAP.
Ofertantii care doresc sa depuna oferte, vor posta pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica proceduri- cumparari directe – catalog de produse/servicii/lucrari, sub denumirea: ” Pachet produse personalizate ” in descriere sa va mentiona ca oferta este pentru Compania de Apa Aries SA, pana la data de: 13.12.2018 ora 12.00.
Entitatea contractanta va transmite prin intermediul SEAP daca accepta oferta ferma in termen de cel mult 5 zile de la data trasmiterii ofertei ferme de catre operatorul economic.
DESCRIERE:
– Calendar de perete, 150 Buc
– Calendar de birou personalizat, 400 Buc
– Agenda A4, 100 Buc
– Agenda A5, 450 Buc
– Personalizare felicitari, 200 Buc
Intocmit,
Serviciul Achizitii,