La procedura de achizitie sectoriala pentru: Pachet birou.
Entitatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor, sa depuna oferta in scopul atribuirii achizitiei sectoriala pentru: Pachet birou.
Denumirea: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
1.Cod unic de inregistrare: RO20330054
2.Sediul: Turda str. Axente Sever, nr 2, jud. Cluj
3.Telefon/fax: 0264311771/0264311772
4.Pagina de internet: www.caaries.ro
5.Procedura de atribuire: achizitie directa
6.Sursa de finantare: finantare din venituri proprii
7. Locul de livrare: sediul CAA, Str Axente Sever, nr 2, loc Turda, jud Cluj.
8. Cod CPV: 39263000 -3 Articole de birou (Rev.2)
9.Informatii si clarificari: Serviciul Logistica – Nagy Gabriela e-mail: gabinagy33@yahoo.com, Tel: 0264311771 interior 121, Mobil:
10. Data limita pentru depunerea ofertei 24.10.2018 11:35
11. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA.
12. Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
13. Limba in care se redacteaza oferta: limba romana
14. Modalitati de plata: plata se va efectua in lei cu ordin de plata in termen de 30 zile de la receptia marfii.
15. Oferta se posteaza in catalog electronic SEAP. Achizitia directa se va realiza prin catalogul electronic din SEAP.
Ofertantii care doresc sa depuna oferte, vor posta pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica proceduri- cumparari directe – catalog de produse/servicii/lucrari, sub denumirea: ” Pachet birou” in descriere sa va mentiona ca oferta este pentru Compania de Apa Aries SA, pana la data de: 24.10.2018 11:35
Entitatea contractanta va transmite prin intermediul SEAP daca accepta oferta ferma in termen de cel mult 5 zile de la data trasmiterii ofertei ferme de catre operatorul economic.
Pachetul va contine urmatoarele:
Denumire | UM | Cantitate |
Birou Alfa wenge 2C | buc | 1 |
Scaun birou Danas | buc | 1 |
Intocmit
Serviciul Achizitii Publice,