ANUNT – INVITATIE DE PARTICIPARE
La procedura de atribuire a contractului de achizitie sectoriala pentru: “Dezinfectia de rezervoare, decantor si material filtrant” care contine urmatoarele rezervoare de apa:
1. Rezervor Calarasi 5.000 m3 Buc. 1
2. Rezervor Calarasi 200 m3 Buc. 1
3. Rezervor Luna 200 m3 Buc. 1
4. Rezervor Viisoara 200 m3 Buc. 1
5. Rezervor Urca 200 m3 Buc. 1
6. Rezervor Gligoresti 35 m3 Buc. 1
7. Rezervor Luncani 100 m3 Buc. 1
8. Rezervor Uzina M. Viteazu – 1 – 2.500 m3 Buc. 1
9. Rezervor Uzina M. Viteazu -2 – 2.500 m3 Buc. 1
10. Rezervor Cetate 5.000 m3 Buc. 2
11. Rezervor Cariera 200 m3 Buc. 2
12. Rezervor Cheia 200 m3 Buc. 1
13. Rezervor Zootehnie 2.500 m3 Buc.
14. Rezervor Aiton 200 m3 Buc. 1
15. Rezervor Tureni 300 m3 Buc. 1
16. Rezervor Ciurila 100 m3 Buc. 1
17. Rezervor Filea de Sus 100 m3 Buc. 1
18. Rezervor Filea de Jos 100 m3 Buc. 1
19. Rezervor stoc tampon Urca 50 m3 Buc. 1
20. Spalare/dezinfectie Bazin Decantor 5.000 m3 Buc. 1
21. Spalare/dezinfectie Bazin Stoc Tampon 1.500 m3 Buc.
22. Spalare/dezinfectie Filtre Nisip ( 4 baterii a cate 2 filtre ) Buc. 4
Entitatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor, sa depuna oferta in scopul atribuirii contractului de achizitie sectoriala pentru: Dezinfectia de rezervoare, decantor si material filtrant.
Denumirea: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
1.Cod unic de inregistrare: RO20330054
2.Sediul: Turda str. Axente Sever, nr 2, jud. Cluj
3.Telefon/fax: 0264311771/0264311772
4.Pagina de internet: www.caaries.ro
5.Procedura de atribuire: achizitie directa
6.Sursa de finantare a contractului: finantare din venituri proprii
7.Obiectul contractului: servicii de dezinfectie.
8. Locul de prestare al serviciului: rezervoarele apatinand Companiei de Apa Aries
9.Termenul de prestare al serviciului: maxim 2 zile pentru fiecare rezervor
10. Cod CPV: 90913200-2 Servicii de curatare a rezervoarelor
11.Informatii si clarificari: Serviciul Achizitii Publice – responsabil Achizitii Publice Dragan Niculina e-mail: dragan.niculina@caaries.ro, Tel: 0264311771 interior 103, Mobil: 0736663115
12. Adresa la care se transmit ofertele: la sediul Turda, str. Axente Sever, nr. 2, jud.Cluj sau pe adresa de e-mail:office@caaries.ro
13. Data limita pentru depunerea ofertei: 22.08.2023, ora 14.00
14. Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 22.08.2023, ora 14.30, la sediul entitatii contractante
15. Valoarea estimata a contractului: 150000 lei (fara TVA)
16. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA
17. Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
18. Limba in care se redacteaza oferta: limba romana
19. Modalitati de plata: plata se va efectua in lei, in termen de maxim 30 de zile de la primirea documentelor emise de presatator si care dovedesc realizarea serviciului.
20. Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
21. Prestatorul trebuie sa aiba capacitatea de a presta serviciul solicitat, precum si capacitatea de a-si organiza activitatea astfel incat sa se incadreze in perioada contractuala.
22. Oferta de pret va include cheltuielile prestatorului cu personalul, materiale si instrumente folosite, deplasarile etc.
23. Achizitia directa se va realiza prin catalogul electronic
Criteriul de atribuire a achizitiei: pretul cel mai scazut. Pretul ofertei este ferm in lei si nu se actualizeaza.
24. Legislatie aplicabila:
a) Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale
b) HG 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitii sectoriale/acordului cadru din Legea 99/2016 privind achizitiile publice
c) Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica.
Ofertantii care doresc sa depuna oferte, vor posta pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica proceduri- cumparari directe-catalog de produse/servicii/lucrari, sub denumirea: „Dezinfectia de rezervoare, decantor si material filtrant”, pana la data de: 22.08.2022 ora 14:00.
Entitatea contractanta isi rezerva dreptul sa aleaga din catalogul electronic SEAP varianta care se incadreaza in bugetul alocat pentru aceste servicii, urmand ca ulterior sa notifice ofertantul castigator sa-si transmita oferta ferma prin intermediul SEAP. Entitatea contractanta va transmite prin intermediul SEAP daca accepta oferta ferma in termen de cel mult 5 zile de la data trasmiterii ofertei ferme de catre operatorul economic.
Inforrnatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii, e-mail: office@caaries.ro, sau expert achizitii publice Niculina Dragan Tel: 0264311771 interior 103, Mobil: 0736663115, pana la data limita pentru postarea ofertelor in catalogul electronic.