La procedura de atribuire a contractului de achizitie sectoriala pentru: Sistem de implicuire.
Entitatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor, sa depuna oferta in scopul atribuirii contractului de achizitie sectoriala pentru: Sistem de implicuire.
Denumirea: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
1.Cod unic de inregistrare: RO20330054
2.Sediul: Turda str. Axente Sever, nr 2, jud. Cluj
3.Telefon/fax: 0264311771/0264311772
4.Pagina de internet: www.caaries.ro
5.Procedura de atribuire: achizitie directa
6.Sursa de finantare a contractului: finantare din venituri proprii
7.Obiectul contractului: Sistem de implicuire
8. Locul de prestare al serviciului: Turda, jud Cluj.
9.Termenul de prestare al serviciului: 36 luni
10. Cod CPV: 79820000-8 Servicii conexe tiparirii(Rev. 2)
11.Informatii si clarificari: Serviciul Logistica – responsabil Achizitii Publice Dragan Niculina e-mail: dragan_niculina@yahoo.es, Tel: 0264311771 interior 121, Mobil: 0736663115
12. Adresa la care se transmit ofertele: la sediul Turda, str. Axente Sever,nr. 2, jud.Cluj sau pe adresa de e-mail:office@caaries.ro
13. Data limita pentru depunerea ofertei: 07.03.2017, ora 14.00
14. Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 07.03.2017, ora 14.00, la sediul entitatii contractante
15. Valoarea estimata a contractului: 92000 lei (fara TV A)
16. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA.
17. Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
18. Limba in care se redacteaza oferta: limba romana
19. Modalitati de plata: plata se va efectua in lei, in termen de maxim 10 de zile de la emiterea facturii lunare
20. Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
21. Prestatorul trebuie sa aiba capacitatea de a presta serviciile solicitate , precum si capacitatea de a-si organiza activitatea astfel incat sa se incadreze in perioada contractuala.
22. Oferta financiara va include toate costurile aferente indeplinirii contractului. Oferta de pret va include toate cheltuielile prestatorului cu montarea aparatului si punerea in functiune, precum si cheltuielile de intretinere pe perioada contractului.
23. Achizitia directa se va realiza prin catalogul electronic din SEAP
Criteriul de atribuire a achizitiei: pretul cel mai scazut pentru oferta care respecta specificatiile solicitate in Caietul de sarcini. Pretul ofertei este ferm in lei si nu se actualizeaza.
24. Legislatie aplicabila:
a) Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale
b) HG 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitii sectoriale/acordului cadru din Legea
99/2016 privind achizitiile publice
c) Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica.
Ofertantii care doresc sa depuna oferte, vor posta pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica proceduri- cumparari directe-catalog de produse/servicii/lucrari, sub denumirea: ” Sistem de implicuire pentru CAA”, pana la data de: 07.03.2017 ora 13.00 si vor trimite o adresa prin care vor instiinta entitatea contractanta ca au postat oferta in catalogul electronic. De asemenea ofertantii vor trimite odata cu adresa si declaratia privind acceptarea clauzelor contractuale si anexele solicitate, cu exceptia ofertei financiare care se va posta in SEAP. Adresa si formularele solicitate se pot transmite si scanate (cu semnaturi) pe adresa de e-mail office@caaries.ro.
Entitatea contractanta isi rezerva dreptul sa aleaga din catalogul electronic SEAP varianta care se incadreaza in bugetul alocat pentru aceste servicii si care indeplineste conditiile minime impuse prin caietul de sarcini, urmand ca ulterior sa notifice ofertantul castigator sa-si transmita oferta ferma prin intermediul SEAP. Caietul de sarcini poate fi solicitat pe e-mail de la Serviciul Logistica.
Entitatea contractanta va transmite prin intermediul SEAP daca accepta oferta ferma in termen de cel mult 5 zile de la data trasmiterii ofertei ferme de catre operatorul economic.
Inforrnatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii, e-mail: office@caaries.ro, sau expert achizitii publice Niculina Dragan Tel: 0264311771 interior 121, Mobil: 0736663115, pana la data limita pentru postarea ofertelor in catalogul electronic.
Atasam prezentei:
1. Formular de oferta
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 177,178,180 din Legea 99/2016
Intocmit,
Expert AchizitiiPublice,
Dragan Niculina
Descarcă documente