Program casierii și birou relații clienți în perioada 24 DECEMBRIE 2020 – 01 IANUARIE 2021
Program casierii:
JOI 24.12.2020 – 08.00 – 12.00
VINERI 25.12.2020 – ÎNCHIS
LUNI 28.12.2020 – 08.00 – 16.00
MARȚI 29.12.2020 – 08.00 – 16.00
MIERCURI 30.12.2020 – 08.00 – 16.00
JOI 31.12.2020 – ÎNCHIS
VINERI 01.01.2021 – ÎNCHIS
Program birou relații clienți:
În perioada 24 decembrie 2020 – 01 ianuarie 2021
biroul relații clienți este ÎNCHIS
Sesizările și solicitările clienților vor fi preluate de către dispeceratul din Turda, str. Axente Sever, nr. 2
În această perioadă facturile pot fi achitate prin intermediul punctelor de încasare din arealul de deservire și a aplicațiilor: Paypoint și un-doi Centru de plăți prin aplicația PAGO – pago.ro
și prin bancă în conturile:
– Banca Transilvania Turda : cont RO93BTRL05101202A7261701;
– Banca Transilvania Câmpia Turzii : cont RO66BTRL05101202A7261702;
NOU! – plata prin BT24 Internet banking – Banca Transilvania –
secțiunea PLĂȚI UTILITĂȚI – furnizor COMPANIA DE APĂ ARIEȘ Turda
– Banca Comercială: Cont RO17RNCB0110072404740001;
– Trezorerie: Cont RO30TREZ2165069XXX022746