Reprezentanţii societăţii au prezentat asăzi în cadrul unei conferinţe de presă intenţiile pentru perioada 2014-2020, privind investiţiile ce vor fi făcute în sectorul de apă şi apă uzată în regiunea Turda şi Câmpia Turzii.
La eveniment au fost prezenţi directorul general al Companiei de Apă Arieş, Alexandru Sabău, directorul Autorităţii de Management din Bucureşti – Florian Burnar, din partea JASPERS – expertul Radu Răuţu, ing. Traian Giurgiu manager de proiect.
Compania de Apă Arieş vrea să acceseze aproximativ 66 milioane de euro pentru partea a doua a proiectului de extindere şi reabilitare a reţelelor de apă şi canal din zona noastră. Banii vor veni pe fondurile de coeziune prevăzuţi de Uniunea Europeană în perioada 2014-2020.
Potrivit directorului general Alexadru Sabău, societatea pe care o reprezintă a fost declarată eligibilă pentru accesarea fondurilor în cadrul "pasului II" al proiectului.
"Suntem printre puţinii operatori din ţară care au intrat în această fază şi suntem convinşi că aşa cum am terminat celălat proiect în valoare de aproape 80 milioane de euro de extindere şi reabilitare de reţele de apă şi apă uzată în regiunea Turda- Câmpia Turzii, tot aşa vom reuşi şi cu următorul proiect care sperăm să aibă o valoarea destul de apropiată de primul" subliniază Sabău.
Primele etape se concretizează în alcătuirea unei echipe de consultanţă şi pregătirea unei aplicaţii de finanţare, finalizarea master planului, vizite la amplasamente. Lista de investiţii va fi definitivată cel târziu la sfârşitul lunii noiembrie.
"Scopul vizitei noastre aici este de-a ne uita în viitor, de-a vedea ce putem face împreună, experţi, operatori regionali. Aşteptările sunt foarte mari, dar pe măsură ce calitatera serviciilor creşte, populaţia devine din ce în ce mai atentă la serviciul pe care operatorul îl furnizează şi automat este o obligaţie pentru acesta de-a optimiza oferta.
Vreau să felicit Operatorul Regional pentru că este unul dintre cei mai performanţi operatori.
Scopul vizitei noastre aici este de a putea închide acest proiect şi de a ne uita în viitor, de-a vedea ce putem face împreună, experţi, operatori regionali. Aşteptările sunt foarte mari, dar pe măsură ce calitatera serviciilor creşte, populaţia devine din ce în ce mai atentă la serviciul pe care operatorul îl furnizează şi automat este o obligaţie pentru acesta de-a optimiza oferta" menţionează la rândul său directorul Autorităţii de Management din Bucureşti – Florian Burnar.
Potrivit conducerii companiei, noul proiect a fost declarat eligibil deoarece s-a reuşit implementarea la timp a primului pas, adică cei 79,9 milioane de euro au fost utilizaţi corespunzător.