La procedura de atribuire a contractului de achizitie sectoriala pentru: Aplicatie soft – My CAA.
Entitatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor, sa depuna oferta in scopul atribuirii contractului de achizitie sectoriala pentru: Aplicatie soft – My CAA.
Denumirea: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
1.Cod unic de inregistrare: RO20330054
2.Sediul: Turda, str. Axente Sever, nr 2, jud. Cluj
3.Telefon/fax: 0264311771/0264311772
4.Pagina de internet: www.caaries.ro
5.Procedura de atribuire: achizitie directa
6.Sursa de finantare a contractului: finantare din venituri proprii
7.Obiectul contractului: Aplicatie soft – My CAA
8. Locul de prestare: Turda, jud Cluj, str Rapsodiei
9.Termenul de livrare: 45 zile de la comanda ferma
10. Cod CPV: 48000000-8 Pachete software şi sisteme informatice (Rev. 2)
11.Informatii si clarificari: Serviciul Achizitii Publice – responsabil Achizitii Publice Dragan Niculina e-mail: dragan_niculina@yahoo.es, Tel: 0264311771 interior 103, Mobil: 0736663115
12. Adresa la care se transmit ofertele: la sediul Turda, str. Axente Sever,nr. 2, jud.Cluj sau pe adresa de e-mail:office@caaries.ro
13. Data limita pentru depunerea ofertei: 16.03.2018, ora 12.00
14. Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 16.03.2018, ora 12.00, la sediul entitatii contractante
15. Valoarea estimata a contractului: 50.000 lei (fara TV A)
16. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA.
17. Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
18. Limba in care se redacteaza oferta: limba romana
19. Modalitati de plata: plata se va efectua in lei, in termen de maxim 30 de zile de la emiterea facturii
20. Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
21. Oferta financiara va include toate costurile aferente indeplinirii contractului.
22. Achizitia directa se va realiza prin catalogul electronic din SEAP
Criteriul de atribuire a achizitiei: pretul cel mai scazut pentru oferta care respecta specificatiile solicitate in Caietul de sarcini. Pretul ofertei este ferm in lei si nu se actualizeaza.
23. Legislatie aplicabila:
a) Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale
b) HG 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitii sectoriale/acordului cadru din Legea
99/2016 privind achizitiile publice
c) Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica.
Ofertantii care doresc sa depuna oferte, vor posta pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica proceduri- cumparari directe-catalog de produse/servicii/lucrari, sub denumirea: ” Aplicatie soft – My CAA „, pana la data de: 16.03.2018 ora 12.00 si vor trimite o adresa prin care vor instiinta entitatea contractanta ca au postat oferta in catalogul electronic. De asemenea ofertantii vor trimite odata cu adresa, oferta tehnica, oferta financiara si anexele solicitate. Adresa si formularele solicitate se pot transmite si scanate (cu semnaturi) pe adresa de e-mail office@caaries.ro.
Entitatea contractanta isi rezerva dreptul sa aleaga din catalogul electronic SEAP varianta care se incadreaza in bugetul alocat pentru aceasta achizitie si care indeplineste conditiile minime impuse prin caietul de sarcini, urmand ca ulterior sa notifice ofertantul castigator sa-si transmita oferta ferma prin intermediul SEAP.
Entitatea contractanta va transmite prin intermediul SEAP daca accepta oferta ferma in termen de cel mult 5 zile de la data trasmiterii ofertei ferme de catre operatorul economic.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii, e-mail: office@caaries.ro, sau expert achizitii publice Niculina Dragan Tel: 0264311771 interior 103, Mobil: 0736663115, pana la data limita pentru postarea ofertelor in catalogul electronic.
Atasam prezentei:
1. Formular de oferta
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 177,178,180 din Legea 99/2016
Descarca documente
Formulare
Intocmit,
Expert Achizitii Publice,
Dragan Niculina