La procedura de atribuire a contractului de achizitie sectoriala pentru: “Servicii de proiectare CAA” care contin:
Obiect 1: Schimbarea de destinatie din cladire central termica in cladire de birouri si etajare P+1, Aleea Constructiilor, Campia Turzii, jud Cluj.
Obiect 2: Reabilitare cladire centrala termica, str Albinei/Gh. Baritiu, Campia Turzii, jud Cluj.
Entitatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor, sa depuna oferta in scopul atribuirii contractului de achizitie sectoriala pentru: Servicii de proiectare CAA.
Denumirea: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
1.Cod unic de inregistrare: RO20330054
2.Sediul: Turda str. Axente Sever, nr 2, jud. Cluj
3.Telefon/fax: 0264311771/0264311772
4.Pagina de internet: www.caaries.ro
5.Procedura de atribuire: achizitie directa
6.Sursa de finantare a contractului: finantare din venituri proprii
7.Obiectul contractului: servicii de proiectare.
8. Locul de prestare al serviciului: 1. Campia Turzii, Aleea Constructiilor,jud Cluj.
2. Campia Turzii, str Albinei/Gh. Baritiu, jud Cluj
9.Termenul de prestare al serviciului: 120 zile de la semnarea contractului
10. Cod CPV: 71220000-6 Servicii de proiectare arhitecturală (Rev. 2)
11.Informatii si clarificari: Serviciul Achizitii Publice – responsabil Achizitii Publice Dragan Niculina e-mail: dragan.niculina@caaries.ro, Tel: 0264311771 interior 103, Mobil: 0736663115
12. Adresa la care se transmit ofertele: la sediul Turda, str. Axente Sever, nr. 2, jud.Cluj sau pe adresa de e-mail:office@caaries.ro
13. Data limita pentru depunerea ofertei: 10.11.2017, ora 10.00
14. Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 10.11.2017, ora 10.30, la sediul entitatii contractante
15. Valoarea estimata a contractului: 76000,00 lei (fara TVA)
16. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA
17. Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
18. Limba in care se redacteaza oferta: limba romana
19. Modalitati de plata: plata se va efectua in lei, se va acorda un avans de 30% din valoarea contractului, diferenta se va achita in termen de maxim 30 de zile de la primirea documentelor emise de presatator si care dovedesc realizarea serviciului.
20. Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
21. Prestatorul trebuie sa aiba capacitatea de a presta serviciul solicitat, precum si capacitatea de a-si organiza activitatea astfel incat sa se incadreze in perioada contractuala.
22. Oferta financiara nu va include contravaloarea certificatului de urbanism, contravaloarea avizelor, acordurilor si a autorizatiei de constrire. Oferta de pret va include cheltuielile prestatorului cu personalul, materiale si instrumente folosite, deplasarile etc.
23. Achizitia directa se va realiza prin catalogul electronic
Criteriul de atribuire a achizitiei: pretul cel mai scazut pentru oferta care respecta specificatiile solicitate in Caietul de sarcini. Pretul ofertei este ferm in lei si nu se actualizeaza.
24. Legislatie aplicabila:
a) Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale
b) HG 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitii sectoriale/acordului cadru din Legea 99/2016 privind achizitiile publice
c) Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica.
Ofertantii care doresc sa depuna oferte, vor posta pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica proceduri- cumparari directe-catalog de produse/servicii/lucrari, sub denumirea: „Servicii de proiectare CAA”, pana la data de: 10.11.2016 ora 10:00 si vor trimite o adresa prin care vor instiinta entitatea contractanta ca au postat oferta in catalogul electronic. De asemenea ofertantii vor trimite odata cu adresa si oferta tehnica, declaratia privind acceptarea clauzelor contractuale si anexele solicitate, cu exceptia ofertei financiare care se va posta in SEAP. Adresa si formularele solicitate se pot transmite si scanate (cu semnaturi) pe adresa de e-mail office@caaries.ro.
Entitatea contractanta isi rezerva dreptul sa aleaga din catalogul electronic SEAP varianta care se incadreaza in bugetul alocat pentru aceste servicii si care indeplineste conditiile minime impuse prin prezentul caiet de sarcini, urmand ca ulterior sa notifice ofertantul castigator sa-si transmita oferta ferma prin intermediul SEAP. Entitatea contractanta va transmite prin intermediul SEAP daca accepta oferta ferma in termen de cel mult 5 zile de la data trasmiterii ofertei ferme de catre operatorul economic.
Inforrnatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii, e-mail: office@caaries.ro, sau expert achizitii publice Niculina Dragan Tel: 0264311771 interior 103, Mobil: 0736663115, pana la data limita pentru postarea ofertelor in catalogul electronic.
Atasam prezentei:
1. Formular de oferta
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 177, 178, 180 din Legea 99/2016
3. Declaratie privind acceptarea clauzelor contractuale
Intocmit,
Sef Serviciul Achizitii Publice
Dragan Niculina
Descarca Documente
Contract de achizitie sectoriala
Caiet de sarcini
Caietul de sarcini face parte integranta din documentatia pentru atribuirea contractului si constituie ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza de catre fiecare ofertant propunerea tehnica. Caietul de sarcini contine specificatii tehnice, care vor fi considerate ca fiind minimale.
Prezentul caiet de sarcini are ca scop urmatoarele obiective:
Obiectiv 1 – Centrala termica, Campia Turzii, Aleea Constructiilor
Se doreste schimbarea de destinatie din cladire centrala termica in cladire de birouri. Cladirea existenta are regim de inaltime parter.
Se doreste etajarea in sectiunea interioara a parterului sau prin suprainaltarea structurii.
Suprafata construita: 293 mp.
Suprafata terenului: 350 mp.
In cadrul serviciilor de proiectare se vor executa:
• Plan topografic vizat OCPI
• Studiul geotehnic
• Documentatie CU, documentatii obtinere avize
• Documentatie tehnica pt obtinerea AC
• Proiect tehnic: arhitectura, instalatii incalzire, instalatii sanitare, instalatii electrice, curenti slabi, voce-date (piese desenate, piese scrise si liste de cantitati).
• Expertiza tehnica
• Verificari tehnice conform legislatiei in vigoare.
Obiectiv 2 – Centrala termica, Campia Turzii, strada Albinei/Gh. Baritiu
Se doreste inchiderea depozitului/garajul cu suprafata de 222 mp cu panouri sandwich 10 cm grosime si inlocuirea invelitorii existente cu invelitoare din panouri sandwich 10 cm grosime.
Accesul la garaje se realizeaza prin usi sectionale actionate manual.
La interior se realizeaza un tavan fals la o inaltime mai mica pentru reducerea consumului de energie. Destinatia incaperilor va fi de garanj pentru vidanje.
La cladirea centralei cu suprafata de 336 mp se doreste anveloparea (placare polistiren si tencuiala decorativa) si inlocuirea tamplariilor exterioare cu tamplarie termopan. Interiorul ramane la fel, nu se executa lucrari. Terenul are suparfata de 1578 mp.
In cadrul serviciilor de proiectare se vor executa:
• Plan topografic vizat OCPI
• Studiul geotehnic
• Documentatie CU, documentatii obtinere avize
• Documentatie tehnica pt obtinerea AC
• Proiect tehnic: arhitectura, structura, instalatii (piese scrise si desenate, liste de cantitati).
• Expertiza tehnica
• Verificari tehnice conform legislatiei in vigoare.
Proiectul va fi intocmit conform legilatiei in vigoare