La procedura de atribuire a contractului de achizitie sectoriala pentru: Sistem antiefractie la obiectivele Companiei de Apa Aries SA.
Entitatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor, sa depuna oferta in scopul atribuirii contractului de achizitie sectoriala pentru: Sistem antiefractie.
Denumirea: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
1.Cod unic de inregistrare: RO20330054
2.Sediul: Turda str. Axente Sever, nr 2, jud. Cluj
3.Telefon/fax: 0264311771/0264311772
4.Pagina de internet: www.caaries.ro
5.Procedura de atribuire: achizitie directa
6.Sursa de finantare a contractului: finantare din venituri proprii
7.Obiectul contractului: sistem antiefractie
8. Locul de livrare sistem: Uzina de apa Turda, Bazine de Apa Cetatea Romana 1, Bazine de Apa Cetatea Romana 2, Statia de Tratare Bogata nr 1, Uzina de Apa Moldovenesti si Uzina Varianta.
9.Termenul de livrare: -30 zile de la semnarea contractului
10. Cod CPV: 31625300-6 Sisteme de alarma antiefractie (Rev. 2)
11.Informatii si clarificari: Serviciul Achizitii Publice – Dragan Niculina e-mail: niculina.dragan@caaries.ro, Tel: 0264311771 interior 103, Mobil: 0736663115
12. Adresa la care se transmit ofertele: la sediul Turda, str. Axente Sever,nr. 2, jud.Cluj sau pe adresa de e-mail:office@caaries.ro
13. Data limita pentru depunerea ofertei: 29.11.2017, ora 14.00
14. Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 29.11.2017, ora 14.30, la sediul entitatii contractante
15. Valoarea estimata a contractului: 130500 (fara TVA), perioada contactului 24 luni.
16. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA, la cursul de vanzare al bancii ofertantului
17. Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
18. Limba in care se redacteaza oferta: limba romana
19. Modalitati de plata: plata se va efectua -trimestrial in lei la cursul -de vanzare al bancii ofertantului
20. Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
21. Oferta financiara va include toate costurile aferente indeplinirii contractului.
22. Achizitia directa se va realiza prin catalogul electronic
Criteriul de atribuire a achizitiei: pretul cel mai scazut pentru oferta care respecta specificatiile solicitate in Caietul de sarcini.
23. Legislatie aplicabila:
a) Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale
b) HG 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitii sectoriale/acordului cadru din Legea
99/2016 privind achizitiile publice
c) Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica.
Ofertantii care doresc sa depuna oferte, vor posta pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica proceduri- cumparari directe-catalog de produse/servicii/lucrari, sub denumirea: ” Sistem antiefractie”, pana la data de: 29.11.2017 ora 14:00 si vor trimite o adresa prin care vor instiinta entitatea contractanta ca au postat oferta in catalogul electronic. De asemenea ofertantii vor trimite odata cu adresa si anexele solicitate, cu exceptia ofertei financiare care se va posta in SEAP. Adresa si formularele solicitate se pot transmite si scanate (cu semnaturi) pe adresa de e-mail office@caaries.ro.
Entitatea contractanta isi rezerva dreptul sa aleaga din catalogul electronic SEAP varianta care se incadreaza in bugetul alocat si care indeplineste conditiile minime impuse prin prezentul caiet de sarcini. Entitatea contractanta va transmite prin intermediul SEAP daca accepta oferta ferma in termen de cel mult 5 zile de la data trasmiterii ofertei ferme de catre operatorul economic.
Inforrnatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii, e-mail:
office@caaries.ro, sau Niculina Dragan Tel: 0264311771 interior 103, Mobil: 0736663115, pana la data limita pentru postarea ofertelor in catalogul electronic.
Atasam prezentei:
1. Formular de oferta
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 177,178,180 din Legea 99/2016
Intocmit,
Serviciul Achizitii Publice,
Caiet de sarcini
Caietul de sarcini face parte integranta din documentatia pentru atribuirea contractului si constituie ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza de catre fiecare ofertant propunerea tehnica. Caietul de sarcini contine specificatii tehnice, care vor fi considerate ca fiind minimale.
Prezentul caiet de sarcini are ca scop realizarea unui sistem digital antiefractii, pentru a asigura protectia si paza obiectivului, achizitia fiind realizata prin inchirierea sistemului pe o perioada de 24 luni, cu posibilitatea achizitionarii acestuia la finalul contractului de inchiriere.
Sistemul va asigura protectia contra efractiilor a spatiilor in care se detin valori si a cailor de acces spre acestea, conform prevederilor Legii nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectiei persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si a HG nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.333/2003.
Oferta financiara va cuprinde toate costurile aferente indeplinirii contractului de furnizare sistem antiefractie prin inchiriere. Perioada contractuala fiind de 24 luni de la furnizarea produselor, la finalul perioadei entitatea contractanta va putea opta pentru achizitionarea produselor la valoarea reziduala.
Durata contractului fiind de 24 luni.
Cerinte privind caracteristicile tehnice:
Toate cerintele tehnice sunt minimale si obligatorii. Toate echipamentele ofertate trebuie sa fie compatibile cu standardele de alimentare cu energie electrica disponibile in Romania:
230V c.a. la 50 Hz.
Toate echipamentele ofertate trebuie sa fie noi si neutilizate.
Toate echipamentele trebuie sa contina si softurile aferente functionarii, dupa caz.
Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut, care se va aplica pentru ofertele care indeplinesc cerintele din prezentul caiet de sarcini.
Pentru buna derulare a implementarii entitatea contractanta impune urmatoarele conditii referitoare la temenele de livrare:
1. Livrarea echipamentelor se va face in termen de 30 de zile de la semnarea contactului.
2. Asigurarea garantiei pentru o perioada de 36 de luni pentru intregul sistem.
Detalii tehnice ale sistemului de alarmare antiefractie.
- Sistem antiefractie DIGITAL:
Nr. Crt. | Nume si detalii tehnice | Buc |
1 | Centrala antiefractie 2 partitii | 6 |
2 | Tastatura LCD | 6 |
3 | Detector miscare | 21 |
4 | Sirena exterioara autoalimentata | 6 |
5 | Sirena interior | 1 |
6 | Acumulatori 12V | 12 |
7 | Cutie transformator | 6 |
8 | Buton panica | 6 |
9 | Comunicator GSM / GPRS | 6 |
10 | Bariera perimetrala 100m | 11 |
11 | Bariera perimetrala 150m | 12 |
12 | Cablu FTP | 2200 |
13 | Cablu alimentare B3x1,5 | 3200 |
14 | Tub flexibil | 3200 |
15 | Suport metalic bariera perimetrala | 23 |
16 | Alimentator bariere | 23 |
17 | Cutie metalica 500×600 | 4 |