ANUNT – INVITATIE DE PARTICIPARE
La procedura de atribuire a contractului de achizitie sectoriala pentru: “Reparatii interior cladire CT15 Turda”.
Entitatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor, sa depuna oferta in scopul atribuirii contractului de achizitie sectoriala pentru: “Reparatii interior cladire CT15 Turda”.
Denumirea: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
1.Cod unic de inregistrare: RO20330054
2.Sediul: Turda str. Axente Sever, nr 2, jud. Cluj
3.Telefon/fax: 0264311771/0264311772
4.Pagina de internet: www.caaries.ro
5.Procedura de atribuire: achizitie directa
6.Sursa de finantare a contractului: finantare din venituri proprii
7.Obiectul contractului: Reparatii interior cladire CT15 Turda
8. Locul de executie: Loc Turda, jud Cluj.
9.Termenul de executie: 2 luni de la semnarea contractului
10. Cod CPV: 45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
11.Informatii si clarificari: Birou Achizitii, Tel: 0264311771, Mobil: 0736663115
12. Adresa la care se transmit ofertele: la sediul Turda, str. Axente Sever,nr. 2, jud.Cluj sau pe adresa de e-mail:office@caaries.ro
13. Data limita pentru depunerea ofertei: 05.04.2024, ora 12.00
14. Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 05.04.2024, ora 12.00, la sediul entitatii contractante
15. Valoarea estimata a contractului: 80000 lei (fara TVA)
16. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA
17. Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
18. Limba in care se redacteaza oferta: limba romana
19. Modalitati de plata: plata se va efectua in lei, in termen de maxim 30 de zile de la intocmirea procesului verbal de receptie care dovedeste realizarea lucrarii
20. Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
21. Prestatorul trebuie sa aiba capacitatea de a executa lucrarea solicitata, precum si capacitatea de a-si organiza activitatea astfel incat sa se incadreze in perioada contractuala.
22. Oferta financiara va include toate costurile aferente indeplinirii contractului. Oferta de pret va include cheltuielile prestatorului cu personalul, materiale folosite, deplasarile si cazarea.
23. Achizitia directa se va realiza prin catalogul electronic
Criteriul de atribuire a achizitiei: pretul cel mai scazut pentru oferta care respecta specificatiile solicitate in Caietul de sarcini. Pretul ofertei este ferm in lei si nu se actualizeaza.
24. Legislatie aplicabila:
a) Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale
b) HG 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitii sectoriale/acordului cadru din Legea 99/2016 privind achizitiile publice
c) Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica.
Ofertantii care doresc sa depuna oferte, vor posta pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica proceduri- cumparari directe-catalog de produse/servicii/lucrari, sub denumirea: “Reparatii interior cladire CT15 Turda”, pana la data de: 05.04.2024, ora 12:00 si vor depune ofertele la secretariat sau prin e-mail.
Entitatea contractanta isi rezerva dreptul sa aleaga din catalogul electronic SEAP varianta care se incadreaza in bugetul alocat pentru aceste lucrari si care indeplineste conditiile minime impuse prin caietul de sarcini. Entitatea contractanta va transmite prin intermediul SEAP daca accepta oferta ferma in termen de cel mult 5 zile de la data trasmiterii ofertei ferme de catre operatorul economic.
Inforrnatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii, e-mail: office@caaries.ro, Tel: 0264311771, Mobil: 0736663115, pana la data limita pentru postarea ofertelor in catalogul electronic.