ANUNT – INVITATIE DE PARTICIPARE
La procedura de atribuire a contractui de achizitie sectoriala pentru: Serviciu monitorizare tablouri automatizare.
Entitatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor, sa depuna oferta in scopul atribuirii contractului de achizitie sectoriala pentru: Serviciu monitorizare tablouri automatizare.
Denumirea: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
1.Cod unic de inregistrare: RO20330054
2.Sediul: Turda str. Axente Sever, nr 2, jud. Cluj
3.Telefon/fax: 0264311771/0264311772
4.Pagina de internet: www.caaries.ro
5.Procedura de atribuire: achizitie directa
6.Sursa de finantare a contractului: finantare din venituri proprii
7.Obiectul contractului: Serviciu monitorizare tablouri automatizare.
8. Locul de prestare al serviciului: locatii al Companiei de Apa Aries SA.
9.Durata contractuala: 1 an de la semnarea contractului
10. Cod CPV – 71700000-5 – Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
11.Informatii si clarificari: Informatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii, e-mail: office@caaries.ro, sau Serviciul Achizitii Publice Tel: 0264311771 interior 103 pana la data limita pentru postarea ofertelor in catalogul electronic.
12. Data limita pentru depunerea ofertei: 22.03.2023, ora 12.00
13. Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 22.03.2023, ora 13.00, la sediul entitatii contractante
14. Valoarea estimata a achizitiei: 185000 Lei fără TVA
15. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA
16. Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
17. Limba in care se redacteaza oferta: limba romana
18. Modalitati de plata: plata se va efectua lunar, in lei, in termen de maxim 30 de zile de la data inregistrarii facturii la registratura entitatii contractante.
19. Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
20. Prestatorul trebuie sa aiba capacitatea de a presta serviciul solicitat, precum si capacitatea de a-si organiza activitatea astfel incat sa se incadreze in perioada contractuala.
21. Oferta financiara va include toate costurile aferente indeplinirii serviciului. Oferta de pret va include toate cheltuielile ofertantului.
22. Achizitia directa se va realiza prin catalogul electronic
Criteriul de atribuire a achizitiei: pretul cel mai scazut.
23. Legislatie aplicabila:
a) Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale
b) HG 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitii sectoriale/acordului cadru din Legea
99/2016 privind achizitiile publice
c) Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica.
Ofertantii care doresc sa depuna oferte, vor posta pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica proceduri – cumparari directe-catalog de produse/servicii/lucrari, sub denumirea: „Serviciu monitorizare tablouri automatizare”, pana la data de: 22.03.2023 ora 12:00.
Entitatea contractanta isi rezerva dreptul sa aleaga din catalogul electronic SEAP varianta care se incadreaza in bugetul alocat pentru aceste servicii, urmand ca ulterior sa notifice ofertantul castigator sa-si transmita oferta ferma prin intermediul SEAP. Entitatea contractanta va transmite prin intermediul SEAP daca accepta oferta ferma in termen de cel mult 5 zile de la data trasmiterii ofertei ferme de catre operatorul economic.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii, e-mail: office@caaries.ro, sau Serviciul Achizitii Publice Tel: 0264311771 interior 103 pana la data limita pentru postarea ofertelor in catalogul electronic.