Entitatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor, sa depuna oferta in scopul atribuirii contractului de achizitie sectoriala pentru: Servicii de realizare sistem de detectie si semnalizare efractii, sistem TCVI, control acces si cablare structurata.
Denumirea: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
1.Cod unic de inregistrare: RO20330054
2.Sediul: Turda str. Axente Sever, nr 2, jud. Cluj
3.Telefon/fax: 0264311771/0264311772
4.Pagina de internet: www.caaries.ro
5.Procedura de atribuire: achizitie directa
6.Sursa de finantare a contractului: finantare din venituri proprii
7.Obiectul contractului: sistem de detectie si semnalizare efractii, sistem TCVI, control acces si cablare structurata.
- Locul de prestare al serviciului: Campia Turzii, str Andrei Muresanu, nr 20 si Campia Turzii, str Ciocarliei, FN, jud Cluj.
9.Termenul de prestare al serviciului: 20 zile de la semnarea contractului
- Cod CPV: 32323500-8 Sistem video de supraveghere (Rev. 2)
11.Informatii si clarificari: Serviciul Logistica – responsabil Achizitii Publice Dragan Niculina e-mail: dragan_niculina@yahoo.es, Tel: 0264311771 interior 121, Mobil: 0736663115
- Adresa la care se transmit ofertele: la sediul Turda, str. Axente Sever,nr. 2, jud.Cluj sau pe adresa de e-mail:office@caaries.ro
- Data limita pentru depunerea ofertei: 21.11.2016, ora 10.00
- Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 21.11.2016, ora 10.30, la sediul entitatii contractante
- Valoarea estimata a contractului: 125.600 lei (fara TV A)
- Pretul va fi exprimat in lei fara TVA
- Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
- Limba in care se redacteaza oferta: limba romana
- Modalitati de plata: plata se va efectua in lei, in termen de maxim 30 de zile de la primirea documentelor emise de presatator si care dovedesc realizarea serviciului
- Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
- Prestatorul trebuie sa aiba capacitatea de a presta serviciul solicitat, precum si capacitatea de a-si organiza activitatea astfel incat sa se incadreze in perioada contractuala.
- Oferta financiara va include toate costurile aferente indeplinirii contractului. Oferta de pret va include cheltuielile prestatorului cu personalul, materiale si instrumente folosite, deplasarile si cazarea.
- Achizitia directa se va realiza prin catalogul electronic
Criteriul de atribuire a achizitiei: pretul cel mai scazut pentru oferta care respecta specificatiile solicitate in Caietul de sarcini. Pretul ofertei este ferm in lei si nu se actualizeaza.
- Legislatie aplicabila:
- a) Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale
- b) HG 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitii sectoriale/acordului cadru din Legea
99/2016 privind achizitiile publice
- c) Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie
Ofertantii care doresc sa depuna oferte, vor posta pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica proceduri- cumparari directe-catalog de produse/servicii/lucrari, sub denumirea: „Servicii de realizare sistem de detectie si semnalizare efractii, sistem TCVI, control acces si cablare structurata”, pana la data de: 21.11.2016 ora 10:00 si vor trimite o adresa prin care vor instiinta entitatea contractanta ca au postat oferta in catalogul electronic. De asemenea ofertantii vor trimite odata cu adresa si declaratia privind acceptarea clauzelor contractuale si anexele solicitate, cu exceptia ofertei financiare care se va posta in SEAP. Adresa si formularele solicitate se pot transmite si scanate (cu semnaturi) pe adresa de e-mail office@caaries.ro.
Entitatea contractanta isi rezerva dreptul sa aleaga din catalogul electronic SEAP varianta care se incadreaza in bugetul alocat pentru aceste servicii si care indeplineste conditiile minime impuse prin prezentul caiet de sarcini, urmand ca ulterior sa notifice ofertantul castigator sa-si transmita oferta ferma prin intermediul SEAP. Entitatea contractanta va transmite prin intermediul SEAP daca accepta oferta ferma in termen de cel mult 5 zile de la data trasmiterii ofertei ferme de catre operatorul economic.
Inforrnatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii, e-mail:
office@caaries.ro, sau expert achizitii publice Niculina Dragan Tel: 0264311771 interior 121, Mobil: 0736663115, pana la data limita pentru postarea ofertelor in catalogul electronic.
Atasam prezentei:
- Formular de oferta
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 177,178,180 din Legea 99/2016
- Declaratie privind respectarea legislaţiei de securitate şi sănătate în muncă
- Declaratie privind acceptarea clauzelor contractuale
Intocmit, Avizat,
Expert AchizitiiPublice, Sef Serviciul Logistica
Dragan Niculina Apahidean Dorin
Caiet de sarcini
Caietul de sarcini face parte integranta din documentatia pentru atribuirea contractului si constituie ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza de catre fiecare ofertant propunerea tehnica. Caietul de sarcini contine specificatii tehnice, care vor fi considerate ca fiind minimale.
Prezentul caiet de sarcini are ca scop realizarea unui sistem digital de detectie si semnalizare efractii, sistem TCVI, control acces si cablare structurata pentru a asigura protectia si paza obiectivului.
Sistemul va asigura protectia contra efractiilor a spatiilor in care se detin valori si a cailor de acces spre acestea, conform prevederilor Legii nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectiei persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si a HG nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.333/2003.
In conformitate cu legislatia mentionata ofertantii trebuie sa fie societati specializate in proiectarea, instalarea si intretinerea sistemelor de alarmare impotriva efractiei, detinatoare a licentei eliberate de Inspectoratul General al Politiei Romane. Proiectul sistemului de supraveghere video va trebui avizat de Inspectoratul de Politie Judetean Cluj, Serviciul de ordine publica, sub aspectul respectarii cerintelor minme impuse de securitate impotriva efractiei.
In vederea elaborarii ofertei, planul de situatie va fi prezentat si pus la dispozitie ofertantilor (la cerere), care vor putea, vizualiza la fata locului conditiile de realizare a sistemului de supraveghere video.
Valoarea estimata este de 125.600 lei, la care se adauga TVA.
Cerinte privind caracteristicile tehnice:
Toate cerintele tehnice sunt minimale si obligatorii. Toate echipamentele ofertate trebuie sa fie compatibile cu standardele de alimentare cu energie electrica disponibile in Romania:
230V c.a. la 50 Hz.
Toate echipamentele ofertate trebuie sa fie noi si neutilizate.
Pentru fiecare echipament in parte se vor livra si monta toate accesorile si cablurile de conexiune necesare functionarii si interconectarii acestora, indiferent daca acestea au fost sau nu expres solicitate.
Toate echipamentele trebuie sa contina si softurile aferente functionarii, dupa caz.
Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut, care se va aplica pentru ofertele care indeplinesc cerintele din prezentul caiet de sarcini.
Pentru buna derulare a implementarii entitatea contractanta impune urmatoarele conditii referitoare la temenele de livrare:
- Livrarea echipamentelor, instalarea si punerea in functiune se va face in termen de 60 de zile de la semnarea contactului.
- Instalarea si configurarea se va realiza la sediul entitatii contractante.
- Asigurarea garantiei pentru o perioada de 36 de luni pentru intregul sistem.
Pe perioada prestarii serviciilor de proiectare, livrare si montaj a sistemului de supraveghere video, prestatorul va lua toate masurile de protectia muncii si va respecta prevederile Legii nr.
319/2006 (actualizata) privind sanatatea si securitatea in munca precum si din Normele de aplicare a acesteia.
Pe perioada executiei lucrarilor, masurile PSI vor fi stabilite de catre prestator conform prevederilor Normativului C 300/94.
Prestatorul va respecta de asemenea instructiunile proprii de SSM si PSI ale beneficiarului care se vor prelucra in conformitate cu legislatia in vigoare, pe baza fiselor colective de instructaj.
Detalii tehnice ale sistemului de alarmare antiefractie, supraveghere video TVCI si control acces.
Obiectiv:
- Campia Turzii Andrei Muresanu
- Sistem de detective si alarmare la efractie DIGITAL:
Nr. Crt. | Nume si detalii tehnice | Buc |
1 | Centrala DSC PC1832 NK | 1 |
2 | Tastatura DSC PK 5500 | 1 |
3 | Detector PIR DSC | 7 |
4 | Sirena exterioara SA-11 | 1 |
5 | Sirena interior DSC | 1 |
6 | Acumulatori 12V | 2 |
7 | Cutie cu transformator | 1 |
8 | Buton panica | 2 |
9 | Senzor Vibro Seif PG-8935 | 1 |
10 | Comunicator GSM / GPRS g3105k | 1 |
11 | Cablaj, manopera, material marunt, mufe, rodaj unelte, etc. | 18 |
- Sistem de supraveghere IP:
Nr. Crt. | Denumire | Cant |
1 | NVR 8 canale, H264, 50Mbps, audio, bidirectional, 2xSATA, HDMI, VGA, 2xUSB, 8 Android, iPhone, Symbian | 1 |
2 | Hard Disk 3Tb (15-20 zile lucratoare) | 1 |
3 | Camera IP all-in-one de exterior HIKVISION, senzor 1/3 “PS CMOS, rezolutie 1.3 mp, ICR, lentila fixa 4 mm, 0.01 lux, IR 30m | 8 |
4 | Alimentator 12v 10a | 2 |
5 | Conector DC tata | 8 |
6 | Mufe rj45 | 16 |
7 | Doze legatura 10×10 | 8 |
8 | Cablu UTP Cat. 5e | 200 |
9 | Cablu de alimentare myyup 2×0.75 | 100 |
10 | Pat cablu 16×25 | 36 |
11 | Manopera, material marunt, rodaj unelte, instalare, instruire, etc. | 12 |
- Campia Turzii Ciocarliei
- Sistem de detective si alarmare la efractie DIGITAL:
Nr. Crt. | Nume si detalii tehnice | Buc |
1 | Centrala DSC PC1832 NK | 1 |
2 | Tastatura DSC PK 5500 | 1 |
3 | Expandor 8 zone | 1 |
3 | Detector PIR DSC | 15 |
4 | Sirena exterioara SA-11 | 1 |
5 | Sirena interior DSC | 1 |
6 | Acumulatori 12V | 2 |
7 | Cutie cu transformator | 1 |
8 | Buton panica | 1 |
9 | Modul Wireless cu 2 Telecomenzi | 1 |
10 | Comunicator GSM / GPRS g3105k | 1 |
11 | Cablaj, manopera, material marunt, mufe, rodaj unelte, etc. | 26 |
- Sistem de supraveghere IP:
Etapa 1:
Cablaj de date si alimentare
Nr. Crt. | Denumire | Cant |
1 | Fibra optica cu 8 fire (m/l) | 440 |
2 | Ftp cat. 5e cu sufa (m/l) | 1100 |
3 | Fibra optica cu 2 fire (m/l) | 240 |
4 | Ftp cat. 5e cu sufa (m/l) | 170 |
5 | Ftp cat. 5e cu sufa (m/l) | 200 |
6 | Ftp cat. 5e cu sufa (m/l) | 850 |
7 | Ftp cat. 5e cu sufa (m/l) | 450 |
8 | Cablu Triplu izolat cu izolatie exterioara de cauciuc 3×1.5 m/l | 560 |
Etapa 2:
Aparatura
Nr. Crt. | Denumire | Cant |
1 | Server video I5 cu placa video dedicata | 1 |
2 | Hdd 3tb seagate SV | 2 |
3 | Rack 19inch 15U | 1 |
4 | Switch 16 porturi 10/1000 Gigabit Recagabil | 1 |
5 | UPS Rackmount, 1000 VA, 600 W, AVR | 1 |
6 | Display (monitor) 83 cm | 1 |
7 | Alimentatoare 12v 10A in comutatie cu suport baterie | 4 |
8 | Alimentatoare 12v 5A in comutatie cu suport baterie | 3 |
9 | Cutie metalica 600×800 ip66 | 3 |
10 | Mediaconvertor FIBRA – UTP TX/RX, pereche | 2 |
11 | Switch Gigabit 8 porturi | 3 |
12 | Switch Gigabit 5 porturi | 1 |
13 | Camere 2 mp, Gama IP PRO | 24 |
14 | Suporti de montare si material marunt | 24 |
Etapa 3:
Camere interior
Nr. Crt. | Denumire | Cant |
1 | NVR 8 canale, H264, 50Mbps, audio, bidirectional, 2xSATA, HDMI, VGA, 2xUSB, 8 Android, iPhone, Symbian | 1 |
2 | Hard Disk 3Tb (15-20 zile lucratoare) | 1 |
3 | Camera IP all-in-one de exterior HIKVISION, senzor 1/3 “PS CMOS, rezolutie 1.3 mp, ICR, lentila fixa 4 mm, 0.01 lux, IR 30m | 8 |
4 | Alimentator 12v 10a | 2 |
5 | Conector DC tata | 8 |
6 | Mufe rj45 | 16 |
7 | Doze legatura 10×10 | 8 |
8 | Cablu UTP Cat. 5e | 200 |
9 | Cablu de alimentare myyup 2×0.75 | 100 |
10 | Pat cablu 16×25 | 36 |
11 | Manopera, material marunt, rodaj unelte, instalare, instruire, etc. | 12 |