–
Începând cu 1 martie 2017 clienţii CAA vor beneficia de serviciile noului Birou unic la sediul din Turda al Companiei de Apă Arieş.
Ce este Biroul unic?
Biroul unic este parte componentă a Direcţiei comerciale – Serviciului Relaţii Clienţi, compartimentul care gestionează accesul clienţilor la serviciile publice specifice, prin abilitarea unei singure autorităţi care să intermedieze relaţia societăţii cu clienţii.
Care este scopul Biroului unic?
Biroul unic are ca scop creşterea calității serviciilor de relaţii publice oferite cetăţenilor, reducerea timpilor necesari pentru rezolvarea sesizărilor sau corespondenţa specifică activităţii societăţii, diminuarea gradului de birocratizare a serviciului, creşterea capacităţii societăţii de a comunica eficient cu publicul şi clienţii săi. Biroul Unic realizează corespondenţa cu clienţii pe componenta tehnică, comercială, de mediu/ monitorizare/ reglementare/ laboratoare și registratură generală.
Care sunt serviciile de care beneficiază consumatorii CAA prin intermediul Biroului unic?
Componenta comercială întocmește contracte de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare și verifică situaţii creanţe/încasări iar componenta tehnică asigură consultanţă viitorilor utilizatori pentru obţinerea unui branşament/ racord. Registratura generală primeşte şi înregistrează petiţii, reclamaţii precum şi alte documente depuse de utilizatori. Activitatea componentei relaţii clienţi mediu/ monitorizare/ reglementare/laboratoare constă în acordarea de informaţii clienţilor şi înregistrarea solicitărilor acestora referitoare la deținerea autorizaţiilor de alimentare cu apă şi evacuare ape uzate şi privind efectuarea analizelor de apă potabilă şi apă uzată. Serviciul Relaţii Clienţi, prin intermediul Biroului unic asigură şi alte activităţi cum ar fi, de exemplu, gestionarea feedback-ului clienţilor. Societatea participă activ la îmbunătăţirea creşterii gradului de satisfacţie al clienţilor, prin intermediul Biroului Unic urmărindu-se acordarea unei mai mari atenţii strategiei de optimizare a activităţii societăţii prin implementarea acţiunii de cunoaştere a feedback-ului clienţilor.
Relaţiile cu publicul, prin intermediul Biroului unic, reprezintă interfaţa între compartimentele CAA și clienții societății, asigurându-se astfel o comunicare uşoară şi eficientă, obținerea de informaţii certe şi în timp real, gestionarea rapidă a problemelor clienţilor, încredere mai mare a clienţilor în relaţia cu compania.
Conducerea CAA