„Campania a avut un impact satisfacataor.Consider ca este absolut necesara repetarea unor astfel de actiuni, cu o regularitate bine stabilita, intrucat educarea si atentionarea tinerei generatii privind consumul de droguri nu poate avea un efect real, daca in viitor actiuniile de acest gen nu vor face parte dintr-un proiect coerent si permanent imbunatatit. Pentru Radio Transilvania Turda va ramane o prioritate transmiterea mesajelor de acest tip catre tineri, atat prin intermediul radioului cat si prin actiuni outdoor, retele de socializare intalniri cu profesori, parinti si reprezentanti ai societatii civile.Ca prim pas in imbunatatirea priectului nostru , am aplicat doua tipuri de chestionare elevilor prezenti in aceasta excursie.Dupa prelucrarea datelor vom putea avea o imagine mai clara privint atitudinea adolescentiilor turdeni , vis-a-vis de consumul de droguri. Doresc sa multumesc partenerilor nostri Clubul Rotary Turda, Comania de Apa Aries Turda si Centrului de dializa Renal Care, care au manifestat o reala deschidere fata de aceasta actiune si sa amintesc celor care intentioneaza sa sustina astfel de campanii in viitor,ca marketingul social este una dintre cele mai eficiente forme de promovare a companiilor, oferindu-le posibilitatea de a-si transmite propriile valori intr-un moment in care oamenii nu mai au capacitatea necesara de a raspunde pozitiv la reclamele traditionale.Practica a demonstrat că organizaţiile care au adoptat marketingul social au avut succes în afaceri, concomitent cu sporirea responsabilităţilor sociale si etice, reusind astfel sa diminueze distanta dintre ei si potentialii clienti.” – Augusta Dordai – director zonal