SC Compania de Apă „Arieş” SA Turda a trimis redacţiei noastre un răspuns la problemele sesizate prin articolul intitulat „Pe Argeşului, cu apa în pivniţe, publicat în ediţia anterioară a Ziarului 21. Iată, integral, poziţia Companiei de Apă „Arieş”:
„Turda, Str. Argeşului – reabilitare rețele apă potabilă și canalizare – pach. 8 și 9 din proiect
1. Se furnizează apa încă pe conducta veche, pînă la finalizarea lucrărilor pe proiect și racordarea la noua rețea de apă
2. Vechimea rețelelor de apă potabilă și canal își spune cuvântul uneori, așa cum a făcut-o și zilele trecute în această zonă. CAA a intervenit prompt încă de la prima oră, a înlocuit 3 tronsoane de conductă și a pompat apa din subsolurile locuințelor, pentru rezolvarea situației apărute.
3. După intervenție, personalul CAA a verificat subsolurile tuturor locuințelor afectate și a constatat că problema a fost rezolvată, urmând că locuințele de pe strada Argeşului să fie în atenția noastră. Echipa CAA a intervenit și va acționa de fiecare dată, la fiecare solicitare sau sesizare a clienților noștri.
4. Pentru problema semnalată de dna. X, există într-adevăr o cerere de separare consum apă, în căminul de branșament existent, însă lucrările vor fi executate imediat după finalizarea racordurilor prevăzute în proiect.
5. Așteptăm în continuare de la clienții noștri, sesizarea tuturor situațiilor care apar vis-a-vis de activitatea CAA Turda și vom rezolva solicitările lor în timpul cel mai scurt. Trebuie menționat că echipele CAA acționează în teren în funcție de gravitatea solicitărilor clienților noștri și la fiecare sesizare a lor.”