CAA si-a facut un obicei din a fi “premianta”. La Buzau a avut loc in 29 ianuarie o intilnire organizata de Asociatia Romana a Apei (ARA) si Patronatul Apei (PA). Reuniunea a avut loc pentru discutii privind analizarea problemelor cu care se confrunta Operatorii Regionali in derularea proiectelor cu finantare europeana pe POS Mediu.
La intilnire au participat pe linga directori generali ai Companiilor de apa din tara, si reprezentanti de onoare din domeniul apei: Ministrul Fondurilor Europene – domnul Eugen Teodorovici, Directorul general al AM POS Mediu – domnul Ciprian Ghioc, Presedintele ARA – domnul Vasile Ciomos, Presedintele PA – domnul Felix Stroe.
De la reuniune nu a lipsit directorul general al CAA – domnul Alexandru Sabau. S-au discutat cele mai arzatoare probleme cu care se confrunta Operatorii Regionali de apa-canal din Romania, s-au analizat si discutat cu reprezentantii ministerelor si patronatului apei pentru a putea fi depasite si rezolvate. La momentul actual, cind Romania se afla in situatia de a se fi “taiat” din fondurile de la UE, Companiile de Apa din tara se zbat pentru a accesa fonduri si finaliza proiecte, in speranta rezolvarii tuturor situatiilor si cerintelor clientilor lor.
CAA a fost declarata eligibila pentru obtinerea de fonduri pentru pasul doi, deoarece proiectul de 80 de milioane de euro a fost finalizat in proportie de 98% cu succes.
In prezentarea unei statistici a organizatorilor, CAA este pe locul I in implementarea si finalizarea proiectului de extindere si reabilitare a sistemelor de apa si apa uzata in regiunea Turda – Campia Turzii. Acesta este doar unul din motivele de mindrie al CAA, care, nu o data, pe intreaga perioada a derularii proiectului, a fost laudata la “nivel inalt” de ministrii si experti in domeniu.
Sursa: http://www.maeur.ro/files/articles/Lista_proiecte_prioritare_la_30.11_.2012_.pdf
Anul 2012 s-a sfirsit intr- o maniera pozitiva pentru Compania de Apa Aries si cu planuri mari de viitori: accesarea de noi fonduri UE in valoare de aproximativ 66 milioane de euro. Target-ul intregii echipe CAA este, pe linga satisfactia clientului, si distribuirea unui serviciu de calitate, cresterea calitatii vietii, al gradului de incredere al clientilor in CAA si, nu in ultimul rind, o comunicare permanenta si eficienta cu utilizatorii.