Încheiata astăzi, 26.03.2018, in cadrul procedurii de evaluare pentru:
Procedura de atribuire: procedura proprie simplificata
Contract de achiziție publică/Acord cadru de: : Servicii de paza si protectie a sediilor Companiei de Apa Aries SA si a obiectivelor aflate in administrarea sa
Cod/Coduri CPV: 79713000-5 – Servicii de paza (Rev.2)
Anunț de participare:
– pe site-ul www.caaries.ro anunțul de participare nr. 2064 din 09.02.2018
Valoarea estimată a achiziției: intervalul intre 2936196,00 si 4161564,00 lei.
Comisia de evaluare numită prin decizia nr. 623 din 19.02.2018, in urma primirii instiintarii cu nr 4422 din data de 22.03.2018 de la Directia Administrativa din cadrul Companiei de Apa Aries SA, care se refera la neincluderea in cadrul procedurii de achizitie pentru serviciile de paza, a serviciilor anexe de monitorizare si interventie pentru o parte din sediile administrate de catre Compania de Apa Aries SA, precum si renuntarea la o parte din orele de paza trecute in caietul de sarcini, si avand in vedere prevederile cap. XX, art. 40 alin (1) pct. c) si alin (2) din Procedura operationala: Procedura proprie simplificata privind serviciile sociale precum si in conformitate cu art. 224 lit (b), coroborat cu art. 225 alin (1) lit c) si alin (2) din Legea nr: 99/20196 privind achizitiile sectoriale:
Comisia de evaluare
Hotaraste
Anularea procedurii de atribuire avand in vedere faptul ca pe parcursul procedurii s-au constatat erori iar entitatea contractanta se afla in imposibilitatea de a adopta masuri corective fara ca aceasta sa conduca la incalcarea principiilor prevazute la art. 2 alin. (2).
Autoritatea contractanta va lua toate masurile in vederea publicarii cat mai urgenta a unei noi proceduri de achizitie privind serviciile de paza.
Vezi Document
format pdf