Clienții Companiei de Apă Arieș îşi vor putea plăti de acum facturile și prin intermediul platformei AqMeter – www.aqmeter.com. Astfel, în completarea soluțiilor de tip internet și mobile banking deja oferite, adăugam o nouă modalitate de plată gratuită, un mod facil de plată, din confortul casei, fără a mai fi necesară deplasarea la casieriile CAA sau la punctele de încasare.
Prin intermediul aplicației Aqmeter, clienții au acces ușor, în orice moment, la următoarele facilități:
- actualizarea datelor de contact;
- vizualizarea/descărcarea facturilor de apă și canalizare;
- plata on-line a facturilor emise;
- primirea facturilor în format electronic.
De asemenea, utilizatorii aplicației își pot administra singuri contul de client: își pot schimba parola, pot administra mai multe contracte cu un singur cont, pot face setări de configurare pentru a primi notificări prin e-mail. Pentru crearea unui cont in aplicația Aqmeter, utilizatorii trebuie să parcurgă urmatorii pași:
- Descărcarea aplicației din Google Play Store (Android) și App Store (iOS);
- Crearea contului prin apăsarea butonului „Inregistrați-vă aici”;
- Introducerea unei adrese de e-mail valide, a unei parole și bifarea opțiunii „Compania de Apă Arieș”;
- Introducerea numărului de contract specificat pe factură, a numărului de factură aferent oricarei facturi emise în ultimele 3 luni și accesarea butonului „Verificati”, pentru verificarea corectitudinii datelor;
- Bifarea căsuței „Sunt de acord cu termenii și conditiile Aqmeter”;
- Selectarea butonului „Creare cont”;
- Primirea unui e-mail pe adresa introdusă la punctul 3 pentru crearea și confirmarea contului;
- După accesarea emailului primit, veți da click pe link, contul dvs. creându-se automat;
- În vederea accesării contului, veți avea nevoie de adresa e-mail și parola setate la punctul 3. Pentru toate autentificările ulterioare, abonatul va introduce datele de logare setate, respectiv adresa de e–mail și parola.
Aplicația se adresează tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu Compania de Apă Arieș.
Abonații care doresc să beneficieze de primirea, pe adresa de e-mail, a facturii lunare curente, pentru serviciile de alimentare cu apă și canalizare, trebuie sa efectueze următorii pași:
- Crearea unui cont online (vezi pașii anteriori);
- Accesarea paginii Contract;
- Înregistrarea pentru primirea facturii în format electronic, prin bifarea opțiunii „Factura electronică” și specificarea adresei/adreselor de email la care doriți să vi se trimită factura electronică.
Vă reamintim că facturile pot fi achitate prin intermediul punctelor de încasare din arealul de deservire și a aplicațiilor: Paypoint și un-doi Centru de plăți, prin aplicația PAGO – www.pago.ro, Stațiile de Plată SelfPay – www.selfpay.ro și prin bancă în conturile: Banca Transilvania Turda : cont RO93BTRL05101202A7261701; Banca Transilvania Câmpia Turzii : cont RO66BTRL05101202A7261702;
NOU! – plata prin BT24 Internet banking – Banca Transilvania – secțiunea PLĂȚI UTILITĂȚI – furnizor COMPANIA DE APĂ ARIEȘ ; Banca Comercială: Cont RO17RNCB0110072404740001; Trezorerie: Cont RO30TREZ2165069XXX022746