STADIUL CONTRACTELOR COMPONENTE ALE PROIECTULUI
CL-1- EXTINDEREA ȘI REABILITAREA STAȚIILOR DE TRATARE APĂ POTABILĂ ȘI A CONDUCTELOR DE ADUCȚIUNE ÎN SISTEMUL ZONAL DE ALIMENTARE CU APĂ TURDA
Procedura a fost republicată în SICAP.
Valoarea estimată a contractului: 145.528.199,88 lei fără TVA.
CL-2- EXTINDEREA ȘI REABILITAREA STAȚIILOR DE TRATARE APĂ POTABILĂ ȘI A CONDUCTELOR DE ADUCȚIUNE ÎN SISTEMUL ZONAL DE ALIMENTARE CU APĂ CÂMPIA TURZII
Contract semnat in data de 14.05.2021
Valoarea contractului: 70.722.410,35 lei fără TVA
Durata de execuție a contractului este de 36 de luni.
Antreprenor: Asocierea AWE INFRA S.R.L. (Lider de asociere) – EMIT GROUP ERCOLE MARELLI IMPIANTI TECNOLOGICI S.R.L. (Asociat) – AQUA TECHNOLOGY DESIGN S.R.L. (Asociat) – ELLBREND S.R.L. (Asociat).
Stadiu fizic: 54,00%
CL-3- STAȚIE DE COMPOSTARE A NĂMOLULUI ÎN STAȚIA DE EPURARE CÂMPIA TURZII
Contract semnat în data de 04.11.2020
Valoarea finală a investiției: 14.416.529,76 lei fără TVA
Durata de execuție a contractului este de 27,5 de luni.
Antreprenor: S.C. Asocierea B.T. BEST TOOLS COMPANY S.R.L. (Lider de asociere) – S.C. VOLFTECH ENG S.R.L. (Asociat) – S.C. ACOMIN S.A. (Asociat)
Stadiu fizic: 100%
CL-4- ÎNFIINȚARE STAȚII DE EPURARE ȘI COLECTOARE DE TRANSPORT APE UZATE MENAJERE ÎN ARIA DE OPERARE A COMPANIEI DE APĂ ARIEȘ S.A.
Contract semnat in data de 16.10.2024
Valoarea contractului: 38.413.000,00 lei fără TVA
Durata de execuție a contractului este de 28 de luni.
Antreprenor: Asocierea MT STROY S.R.L. (Lider asociere) – TUBULAR TEHNO SISTEM S.R.L. (Asociat) – UTB ENVIROTEC ZRT – (Asociat)
Stadiu fizic: 0 %
CL-5- EXTINDERE ȘI REABILITARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI SISTEM DE CANALIZARE MENAJERĂ ÎN MUNICIPIUL TURDA, ZONA DE NORD
Contract semnat în data de 31.10.2018
Valoarea contractului: 50.784.917,49 lei fara TVA
Durata de execuție a contractului este de 70 de luni.
Antreprenor: Asocierea SC HIDROCONSTRUCȚIA S.A. (Lider de asociere) – SC TCI CONTRACTOR GENERAL SA (Asociat).
Stadiu fizic: 94,00%
CL-6 - EXTINDERE ȘI REABILITARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI SISTEM DE CANALIZARE MENAJERĂ ÎN MUNICIPIUL TURDA, ZONA DE SUD
Contract semnat în data de 06.05.2019
Valoarea contractului: 114.494.909,62 lei fara TVA
Durata de execuție a contractului este de de 56 de luni.
Antreprenor: Asocierea SC ACSA SA (Lider de asociere) – SC CRITERIA INC SRL (Asociat 1) – OMS KORNYEZETVEDELMI KFT (Asociat 2)
Stadiu fizic: 96,89%
CL-7- EXTINDERE ȘI REABILITARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI SISTEM DE CANALIZARE MENAJERĂ ÎN MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII
Contract semnat în data de 31.10.2018.
Valoarea contractului: 81.849.431,92 lei fara TVA
Durata de execuție a contractului este de 63 de luni
Antreprenor: Asocierea SC HIDROCONSTRUCȚIA SA (Lider de asociere) – SC TCI CONTRACTOR GENERAL SA (Asociat).
Stadiu fizic: 100%
CL-8- EXTINDERE ȘI REABILITARE SISTEME DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI SISTEME DE CANALIZARE MENAJERĂ ÎN COMUNELE AITON, PLOSCOȘ ȘI TURENI
Contract semnat în data de 19.03.2021.
Valoarea finală a investiției: 45.224.333,22 lei fără TVA
Durata de execuție a contractului este de 28 de luni.
Antreprenor: Asocierea AQUA SERV SRL (Lider de asociere)- M.I.S. GRUP SRL (Asociat) – SC M INSTALL SRL (Asociat)
Stadiu fizic: 100%
CL-9- (lot 1) EXTINDERE ȘI REABILITARE SISTEME DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI SISTEME DE CANALIZARE MENAJERĂ ÎN COMUNELE CĂLĂRAȘI ȘI MIHAI VITEAZU
Contract semnat în data de 26.10.2020.
Valoarea finală a investiției:15.626.213,72 lei fără TVA
Durata de execuție a contractului este de 36 de luni.
Antreprenor: Asocierea S.C. AQUA SERV S.R.L. (Lider de asociere) – S.C. M.I.S. GRUP S.R.L. (Asociat)
Stadiu fizic: 100%
CL-10- (lot 2) EXTINDERE ȘI REABILITARE SISTEME DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI SISTEME DE CANALIZARE MENAJERĂ ÎN COMUNELE CIURILA, PETREȘTII DE JOS ȘI SĂNDULEȘTI
Contract semnat în data de 04.11.2020.
Valoarea finală a investiției: 9.467.883,89 lei fără TVA
Durata de execuție a contractului este de 28 de luni.
Antreprenor: Antreprenor: Asocierea AWE INFRA S.R.L.(Lider de asociere) – INDEMINAREA PRODCOM S.R.L.(Asociat)
Stadiu fizic: 100%
CL-11 - EXTINDERE ȘI REABILITARE SISTEME DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI SISTEME DE CANALIZARE MENAJERĂ ÎN COMUNELE LUNA ȘI VIIȘOARA
Contract semnat în data de 14.07.2020
Valoarea finală a investiției: 22.616.984,83 lei fara TVA
Durata de execuție a contractului este de 36 de luni.
Antreprenor: Asocierea S.C. AWE INFRA S.R.L. (Lider de asociere) – S.C. INDEMINAREA PRODCOM S.R.L. (Asociat)
Stadiu fizic: 100%
CL-12- EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI SISTEM DE CANALIZARE MENAJERĂ ÎN COMUNA TRITENII DE JOS
Contract semnat in data de 31.08.2021
Valoarea contractului: 40.471.436,34 lei fara TVA
Durata de execuție a contractului este de 28 de luni.
Antreprenor: Asocierea AWE INFRA S.R.L. (Lider de asociere) – ELLBREND S.R.L. (Asociat) – I&C TRANSILVANIA CONSTRUCȚII S.R.L. (Asociat)
Stadiu fizic: 100,00%
STADIUL CONTRACTELOR COMPONENTE ALE PROIECTULUI
Contracte de servicii ce se vor desfășura în cadrul Proiectului:
CS-1 - SERVICII DE ASISTENȚĂ TEHNICĂ PENTRU MANAGEMENTUL PROIECTULUI REGIONAL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DE APĂ ȘI APĂ UZATĂ ÎN REGIUNEA TURDA-CÂMPIA TURZII, ÎN PERIOADA 2014-2020
Contract semnat in data de 21.07.2020
Valoarea contractului: 9.718.490,00 lei fara TVA
Durata contractului este de 54 de luni.
Prestator: Asocierea RAMBOLL SOUTH EAST EUROPE SRL (Lider de Asociere)-RAMBOLL DANMARK A/S (Asociat) – FIP CONSULTING SRL (Asociat)
Obiectivul general al acestui contract este asigurarea de sprijin calificat și eficient Unității de Implementare a Proiectului organizată în cadrul Operatorului Regional Compania de Apă Arieș pentru realizarea coordonării, gestionării și controlului investițiilor finanțate prin POIM 2014-2020, precum și a implementării ,,Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată în regiunea Turda – Câmpia Turzii, în perioada 2014-2020’’, conform cerințelor impuse de cadrul în care se derulează proiectul.
Stadiu fizic: 94,71%
CS-2 - ASISTENȚĂ TEHNICĂ PENTRU SUPERVIZAREA LUCRĂRILOR DIN CADRUL PROIECTULUI REGIONAL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DE APĂ ȘI APĂ UZATĂ ÎN REGIUNEA TURDA-CÂMPIA TURZII, ÎN PERIOADA 2014-2020
Contract semnat in data de 16.07.2018
Valoarea contractului: 13.081.250,00 lei fara TVA
Durata contractului este de 98 de luni.
Prestator: Asocierea EPTISA ROMANIA S.R.L. (Lider de asociere) – EPTISA Servicios de Ingineria, S.L. (Asociat)
Obiectivul general îl reprezintă furnizarea de asistență tehnică către autoritatea contractantă sub forma serviciilor de supervizare și acordarea de sprijin de specialitate necesar pentru implementarea lucrărilor din cadrul proiectului.
Stadiu fizic: 79,40%
CS-3 - SERVICII DE AUDIT FINANCIAR PENTRU PROIECTUL REGIONAL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DE APĂ ȘI APĂ UZATĂ DIN REGIUNEA TURDA-CÂMPIA TURZII, ÎN PERIOADA 2014-2020
Contract semnat in data de 20.10.2021
Valoarea contractului: 336.000,00 lei fără TVA
Durata de prestare a serviciilor: 42 de luni.
Câștigător: AGENȚIA DE AUDIT FINANCIAR AFIL SRL
Stadiu fizic: 80%
CS-4 - ASISTENȚĂ TEHNICĂ PENTRU PREGĂTIREA APLICAȚIEI DE FINANȚARE ȘI A DOCUMENTAȚIILOR DE ATRIBUIRE PENTRU PROIECTUL REGIONAL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DE APĂ ȘI APĂ UZATĂ DIN REGIUNEA TURDA-CÂMPIA TURZII, ÎN PERIOADA 2014-2020 (ASISTENȚĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI CONFORM LEGII NR. 10/1995 PRIVIND URMĂRIREA EXECUȚIEI LUCRĂRILOR)
Contract semnat in data de 09.10.2014
Valoarea contractului: 1.512.279,00 lei fara TVA
Durata contractului este de 122 de luni si 18 zile.
Prestator: ROMAIR CONSULTING SRL
Obiectivul contractului îl reprezintă de asistență tehnică din partea proiectantului conform legii nr. 10/1995 privind urmărirea execuției lucrărilor (etapa a 2-a).
Stadiu fizic : 87,91%
CS-ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE PERIOADA DE EXECUTIE A LUCRARILOR AFERENT CONTRACTULUI CL1 “EXTINDEREA SI REABILITAREA STATIILOR DE TRATARE APA POTABILA SI A CONDUCTELOR DE ADUCTIUNE IN SISTEMUL ZONAL DE ALIMENTARE CU APA TURDA”
Valoarea estimată a contractului: 1.200.900,00 lei fără TVA.
STADIUL CONTRACTELOR COMPONENTE ALE PROIECTULUI
Contracte de furnizare ce se vor desfășura în cadrul Proiectului:
CA-1 CONTRACT DE ACHIZIȚIE ECHIPAMENTE ȘI UTILAJE TEHNOLOGICE ȘI DOTĂRI DE LABORATOR:
Lot1 – FURNIZARE ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE
Contract semnat in data de 26.01.2023
Valoarea finală a investiției: 2.016.718,00 lei fără TVA
Durata contractului este de 6 luni.
Furnizor: VESTRA INDUSTRY S.R.L.
Stadiu fizic: 100%
Lot2 – FURNIZARE UTILAJE TEHNOLOGICE
Contract semnat in data de 23.11.2020
Valoarea finală a investiției: 4.353.592,00 lei fără TVA
Durata contractului este de 14 luni.
Furnizor: VESTRA INDUSTRY S.R.L.
Stadiu fizic: 100%
Lot3 – FURNIZARE DOTĂRI DE LABORATOR
Contract semnat in data de 26.05.2020
Valoarea finală a investiției: 527.090,01 lei fără TVA
Durata contractului este de 6 luni.
Furnizor: S.C. NITECH SRL
Stadiu fizic: 100%
PROCURARE BUNURI NECESARE FUNCȚIONĂRII UIP (articole de papetărie, birotică și echipamente de birou).
Contract semnat în data de 18.02.2019
Valoarea finală a investiției: 42.824,09 lei fără TVA
Durata contractului este de 6 luni.
Furnizor: S.C. DNS BIROTICĂ SRL
Stadiu fizic: 100%