La procedura de atribuire a contractului de achizitie sectoriala pentru: Servicii de realizare sistem de detectie si semnalizare efractii, sistem TCVI, control acces si cablare structurata la obiectivul situat in Turda, str. Fragariste, FN, jud Cluj.
Entitatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor, sa depuna oferta in scopul atribuirii contractului de achizitie sectoriala pentru: Servicii de realizare sistem de detectie si semnalizare efractii, sistem TCVI, control acces si cablare structurata.
Denumirea: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
1.Cod unic de inregistrare: RO20330054
2.Sediul: Turda str. Axente Sever, nr 2, jud. Cluj
3.Telefon/fax: 0264311771/0264311772
4.Pagina de internet: www.caaries.ro
5.Procedura de atribuire: achizitie directa
6.Sursa de finantare a contractului: finantare din venituri proprii
7.Obiectul contractului: sistem de detectie si semnalizare efractii, sistem TCVI, control acces si cablare structurata.
8. Locul de prestare al serviciului: Turda, str. Fragariste, FN, jud Cluj.
9.Termenul de prestare al serviciului: 20 zile de la semnarea contractului
10. Cod CPV: 32323500-8 Sistem video de supraveghere (Rev. 2)
11.Informatii si clarificari: Serviciul Logistica – responsabil Achizitii Publice Dragan Niculina e-mail: niculina.dragan@caaries.ro, Tel: 0264311771 interior 121, Mobil: 0736663115
12. Adresa la care se transmit ofertele: la sediul Turda, str. Axente Sever,nr. 2, jud.Cluj sau pe adresa de e-mail:office@caaries.ro
13. Data limita pentru depunerea ofertei: 18.05.2017, ora 10.00
14. Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 18.05.2017, ora 10.30, la sediul entitatii contractante
15. Valoarea estimata a contractului: 24634.33 lei (fara TV A)
16. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA
17. Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
18. Limba in care se redacteaza oferta: limba romana
19. Modalitati de plata: plata se va efectua in lei, in termen de maxim 30 de zile de la primirea documentelor emise de presatator si care dovedesc realizarea serviciului
20. Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
21. Prestatorul trebuie sa aiba capacitatea de a presta serviciul solicitat, precum si capacitatea de a-si organiza activitatea astfel incat sa se incadreze in perioada contractuala.
22. Oferta financiara va include toate costurile aferente indeplinirii contractului. Oferta de pret va include cheltuielile prestatorului cu personalul, materiale si instrumente folosite, deplasarile si cazarea.
23. Achizitia directa se va realiza prin catalogul electronic
Criteriul de atribuire a achizitiei: pretul cel mai scazut pentru oferta care respecta specificatiile solicitate in Caietul de sarcini. Pretul ofertei este ferm in lei si nu se actualizeaza.
24. Legislatie aplicabila:
a) Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale
b) HG 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitii sectoriale/acordului cadru din Legea
99/2016 privind achizitiile publice
c) Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica.
Ofertantii care doresc sa depuna oferte, vor posta pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica proceduri- cumparari directe-catalog de produse/servicii/lucrari, sub denumirea: „Servicii de realizare sistem de detectie si semnalizare efractii, sistem TCVI, control acces si cablare structurata„, pana la data de: 18.05.2017 ora 10:00 si vor trimite o adresa prin care vor instiinta entitatea contractanta ca au postat oferta in catalogul electronic. De asemenea ofertantii vor trimite odata cu adresa si declaratia privind acceptarea clauzelor contractuale si anexele solicitate, cu exceptia ofertei financiare care se va posta in SEAP. Adresa si formularele solicitate se pot transmite si scanate (cu semnaturi) pe adresa de e-mail office@caaries.ro.
Entitatea contractanta isi rezerva dreptul sa aleaga din catalogul electronic SEAP varianta care se incadreaza in bugetul alocat pentru aceste servicii si care indeplineste conditiile minime impuse prin prezentul caiet de sarcini, urmand ca ulterior sa notifice ofertantul castigator sa-si transmita oferta ferma prin intermediul SEAP. Entitatea contractanta va transmite prin intermediul SEAP daca accepta oferta ferma in termen de cel mult 5 zile de la data trasmiterii ofertei ferme de catre operatorul economic.
Inforrnatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii, e-mail:
office@caaries.ro, sau expert achizitii publice Niculina Dragan Tel: 0264311771 interior 121, Mobil: 0736663115, pana la data limita pentru postarea ofertelor in catalogul electronic.
Atasam prezentei:
1. Formular de oferta
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 177,178,180 din Legea 99/2016
3. Declaratie privind respectarea legislaţiei de securitate şi sănătate în muncă
4. Declaratie privind acceptarea clauzelor contractuale
Descarca documente
Contract de furnizare produse si servicii
Intocmit,
Birou Achizitii,